Kobieta ćwicząca z hantlamiTreningi prozdrowotne

Prowadzę treningi prozdrowotne. Układam indywidualne plany ćwiczeń, dopasowane do możliwości kondycyjnych i ruchowych klienta. Wcześniej przeprowadzam rozmowę, aby dowiedzieć się jak najwięcej o oczekiwaniach, potrzebach, a także ewentualnych schorzeniach, które mogą stanowić ograniczenie lub wskazanie do uczestnictwa w tego rodzaju treningach.

 

Fitness intymny dla kobiet

Prowadzę fitness intymny dla kobiet. To ćwiczenia mięśni dna miednicy, które są odpowiedzialne między innymi za kontrolowane oddawanie moczu. Najczęściej problemy w tym zakresie odczuwają kobiety po ciąży, jak również w czasie i po menopauzie. Wtedy struktury mięśni Kegla ulegają osłabieniu, jednak odpowiednimi ćwiczeniami możesz je wzmocnić, aby znów poczuć się pewnie i komfortowo.

Pokażę ci, w jaki sposób prawidłowo należy ćwiczyć podczas treningu mięśni dna miednicy. Pamiętaj, że jedynie odpowiednio utrzymane pozycje oraz wykonywane ruchy przyniosą oczekiwane efekty. Nierzadko zła technika może przynieść więcej szkód niż pożytku. Pomogę ci zatem ustrzec się przed popełnieniem podstawowych błędów.

 

Treningi profilaktyczne dla osób starszych

Zapewniam treningi profilaktyczne dla osób starszych. Prawidłowo dobrana do możliwości aktywność fizyczna jest wskazana w każdym wieku, również seniorów. Regularne ćwiczenia wzmacniają mięśnie, poprawiają motorykę oraz gibkość ciała. Ponadto przyczyniają się do poprawy odporności organizmu czy też obniżenia ciśnienia tętniczego krwi.

Bardzo dobrze sprawdza się w tym przypadku gimnastyka imitująca codzienne czynności, takie jak na przykład podnoszenie zakupów czy też wstawanie z krzesła. Z moją pomocą ćwiczenia będą bezpieczne i dopasowane do twojej ogólnej sprawność.